Наукова періодика України Бізнес Інформ


Яковенко Т. І. 
Система маркетингової інформації як умова забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 384-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_68
Мета роботи - дослідження системи маркетингової інформації як умови забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. Розглянуто поняття системи, проаналізовано вже існуючі підсистеми маркетингової інформаційної системи, наведено їх визначення та джерела. У результаті дослідження було виявлено, що система маркетингової інформації підприємств рекламної галузі складається з добре налагоджених взаємопов'язаних елементів: маркетингове середовище; фахівці з маркетингу; підсистеми маркетингової інформації, кожна з яких відповідає за окремі питання. Зокрема, підсистема внутрішньої звітності підприємства відповідає за набір методів аналізу маркетингових даних, що складаються зі статистичного банку та банку математичних моделей; підсистема аналізу маркетингової інформації (аналітична система, система підтримки маркетингових рішень) - за проектування, збирання, обробку та аналіз даних, які потребують спеціального дослідження конкретної маркетингової ситуації для ухвалення конкретних управлінських рішень щодо продуктово-ринкової стратегії підприємства рекламної галузі; підсистема маркетингових досліджень - за комплекс джерел, методичних прийомів і процедур, які застосовують для одержання щоденної інформації про різні події, що відбуваються на ринку; підсистема збору зовнішньої поточної маркетингової інформації - за сукупність даних, які виникають у формі бухгалтерської та статистичної звітності, оперативної й поточної виробничої та науково-технічної інформації.
  Повний текст PDF - 362.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко Т.
  • Педченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко Т. І. Система маркетингової інформації як умова забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 384-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_68.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яковенко Тетяна Іванівна (економічні науки)
  • Педченко Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського