Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Письмак В. О. Вплив інформаційної складової на формування ефективного співробітництва з постачальниками в процесі закупівельної діяльності промислового підприємства / В. О. Письмак // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 355-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_6_62 Розглянуто теоретичні засади інформаційної забезпеченості під час формування відносин з постачальниками в процесі закупівельної діяльності промислового підприємства. Узагальнено основні підходи до поняття "імідж підприємства" та визначено його роль у здійсненні закупівель. Сформоване визначення "іміджу" в контексті його застосування в закупівельній діяльності промислового підприємства. Виділено основні етапи методики формування іміджу підприємства. Наведено теорію спіральної динаміки як інструменту формування іміджу підприємства, розкрито її сутність з метою доведення впливу коректного формування іміджу підприємства на взаємовідносини з постачальниками в процесі закупівельної діяльності. Сформовано практичні рекомендації успішного застосування бренд-сайтів у закупівельній діяльності промислового підприємства. Виокремлено основні завдання забезпечення умов для проведення успішних конкурентних закупівель. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Письмак В. О. Вплив інформаційної складової на формування ефективного співробітництва з постачальниками в процесі закупівельної діяльності промислового підприємства / В. О. Письмак // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 355-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_6_62.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |