Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Товма О. А. Оцінка ділової репутації торговельного підприємства як об’єкта управління / О. А. Товма // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_76 Мета роботи - обгрунтування необхідності оцінювання ділової репутації торговельних підприємств для подальшого управління ними та виявлення основних тенденцій розвитку торговельних мереж України в даному напрямку. Досліджено кількісні та якісні методи, за допомогою яких здійснюється розрахунок гудвілу. На цій основі виявлено групи економічної оцінки ділової репутації: методи, які грунтуються на оцінці доходу, що обумовлений наявністю бренда, ринкові та порівняльні. Запропоновано дослідження ділової репутації підприємства через розрахунок гудвілу за допомогою методу надлишкових прибутків (доходний підхід), а також визначення його переваг і обмежень у використанні. Здійснено розрахунок гудвілу торговельних мережевих підприємств України та аналіз його динаміки за 2009 - 2012 рр. Виявлено причини незацікавленості підприємців у підвищенні ділової репутації через розрахунок та аналіз гудвілу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Товма О. А. Оцінка ділової репутації торговельного підприємства як об’єкта управління / О. А. Товма // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_76.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |