Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шабельник Т. В. Моделі та методи управління асортиментом і просуванням фармацевтичних товарів / Т. В. Шабельник // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 402-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_73 Проведено аналіз існуючих моделей та методів управління асортиментом і просуванням фармацевтичних товарів, за результатами якого виділено їх переваги і недоліки для вирішення конкретних завдань управління. Фармацевтичні підприємства мають проблему визначення оптимальних методів та моделей управління асортиментом і просуванням фармацевтичних товарів в конкретній ринковій ситуації, як наслідок постійного розширення та динамічних змін ринкового асортименту фармацевтичних товарів. Кожний конкретний метод використовується для розв'язання тільки конкретного локального завдання. І на сьогодні не існує універсального механізму, який би поєднував процеси прийняття управлінських рішень від етапу формування асортименту фармацевтичних товарів до етапу надання фармацевтичної послуги з метою оптимізації структури асортименту фармацевтичних товарів та зниження торговельних витрат. Отже, на даний час існує об'єктивна необхідність у розробці нових методів і моделей з оптимального управління асортиментом і просуванням фармацевтичних товарів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шабельник Т. В. Моделі та методи управління асортиментом і просуванням фармацевтичних товарів / Т. В. Шабельник // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 402-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_73.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |