Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гаркуша Н. М. Діагностика конкурентоздатності продукції підприємства / Н. М. Гаркуша, Т. О. Сідорова, І. В. Руденко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_46 Мета роботи - розробка методики діагностики конкурентоздатності продукції підприємства. Розглянуто економічна сутність понять "конкурентоздатність" і "конкурентоспроможність" у трактовці різних авторів, обгрунтовано доцільність використання економічної категорії "конкурентоздатність". Уточнено економічний зміст поняття "конкурентоздатність продукції". Систематизовано сучасні методи діагностики конкурентоздатності продукції. Проаналізовано переваги й недоліки кожної групи методів: графічних, аналітичних, експертних, комбінованих. Розглянуто алгоритм оцінки під час комбінованого методу діагностики конкурентоздатності продукції. Сформовано інтегральний показник для оцінки її рівня. Удосконалено методику розрахунку інтегрального показника конкурентоздатності з погляду маркетингового підходу. Запропоновано правила при прийнятті рішень на підприємствах про те, конкурувати чи ні по тій чи іншій продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаркуша Н. М. Діагностика конкурентоздатності продукції підприємства / Н. М. Гаркуша, Т. О. Сідорова, І. В. Руденко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |