Наукова періодика України Бізнес Інформ


Самойлік М. С. 
Комплекс маркетингових заходів при організації індустрії та розвитку регіонального ринку вторинної сировини / М. С. Самойлік // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_35
Проблема поводження з вторинними ресурсами є однією з найбільш важливих еколого-економічних і соціальних проблем регіонального розвитку. Водночас, питання залучення вторинних ресурсів у господарський обіг у рамках соціально-економічної політики регіону за допомогою формування ринкового механізму та його інститутів, зокрема за рахунок маркетингових заходів, недостатньо пророблені та потребують подальшого розвитку. Розроблено та науково обгрунтовано комплекс маркетингових заходів під час організації індустрії та розвитку регіонального ринку вторинної сировини, що враховує екологічний та освітній компоненти, на основі збалансування інтересів та дій усіх учасників даного процесу, а також окреслено пріоритетні завдання реалізації концепції маркетингу на ринку вторинної сировини. Визначено перспективи застосування різних форм і методів маркетингової роботи для вдосконалення процесу поводження з вторинними ресурсами, а саме для: збільшення обсягу збирання вторинної сировини; розвитку інфраструктури по збиранню вторинної сировини; налагодження взаємозв'язків між виробниками продукції з вторинної сировини та її споживачами; збільшення обсягу споживання товарів з вторсировини; стимулювання надходження інвестицій у сферу поводження з відходами; зменшення втрат сировинних, матеріальних і паливно-енергетичних ресурсів, що виводяться в теперішній час з господарського обігу з відходами; створення нових робочих місць, у першу чергу на підприємствах малого і середнього бізнесу. Наукова новизна полягає в розробці комплексу заходів реалізації маркетингу при управлінні ринком вторсировини, що, на відміну від існуючих, враховує екологічний та освітнійкомпоненти при збалансуванні інтересів його учасників. Одержані результати дослідження спрямовані на створення основ для розробки цільової програми організації індустрії та розвитку ринку вторинної сировини в контексті синергічного розвитку регіону.
  Повний текст PDF - 366.827 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самойлік М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самойлік М. С. Комплекс маркетингових заходів при організації індустрії та розвитку регіонального ринку вторинної сировини / М. С. Самойлік // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Самойлік Марина Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського