Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Стрельчук Є. М. Маркетингова стратегія диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_31 Мета роботи - розробка підходу щодо формування маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. Розглянуто особливості маркетингу в телекомунікаціях, наведено ключові завдання маркетингової діяльності. Сформовано складові концепції маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. До складових концепції віднесено мету, інформаційну базу та інструменти диверсифікації. Проведено аналіз можливих стратегій диверсифікації та обгрунтовано вибір стратегії горизонтальної диверсифікації як пріоритетної. Стратегія, розроблена відповідно до наведеної концепції, являє собою комплекс принципів, методів і механізмів прийняття управлінських рішень, спрямованих на досягнення стратегічних цілей та успіх підприємств зв'язку за постійно мінливих ринкових умов. Результати роботи можуть бути впроваджені в діяльність підприємств як телекомунікаційного, так і поштового зв'язку. Це приведе до підвищення економічної результативності та конкурентоспроможності підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стрельчук Є. М. Маркетингова стратегія диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |