Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Таньков К. М. Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_36 На концептуальному рівні ставиться завдання виділення поняття туристичного продукту як одного з ключових у теорії туризму. Обгрунтовано представлення туристичного продукту як "складної речі", що включає в себе все різноманіття матеріальних і невідчутних властивостей, у тому числі функціональну, соціальну і психологічну користь чи вигоду. Показано, що концептуальним підгрунтям представлення поняття туристичного продукту є прийняття ідеї формування й розвитку продуктивних взаємовідносин учасників продукту, які відображають системні процеси взаємодії матеріальних і нематеріальних елементів туристичного продукту, їх взаємну обумовленість і породження одним елементом іншого. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Таньков К. М. Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |