Наукова періодика України Бізнес Інформ


Таньков К. М. 
Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_36
На концептуальному рівні ставиться завдання виділення поняття туристичного продукту як одного з ключових у теорії туризму. Обгрунтовано представлення туристичного продукту як "складної речі", що включає в себе все різноманіття матеріальних і невідчутних властивостей, у тому числі функціональну, соціальну і психологічну користь чи вигоду. Показано, що концептуальним підгрунтям представлення поняття туристичного продукту є прийняття ідеї формування й розвитку продуктивних взаємовідносин учасників продукту, які відображають системні процеси взаємодії матеріальних і нематеріальних елементів туристичного продукту, їх взаємну обумовленість і породження одним елементом іншого.
  Повний текст PDF - 463.29 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Таньков К.
  • Чепурда Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Таньков К. М. Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Таньков Костянтин Миколайович (економічні науки)
  • Чепурда Ганна Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського