Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Горєлов Д. О. Формування циклу бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства / Д. О. Горєлов, Ю. В. Лаврова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_31 Розглянуто проблеми організації процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Уточнено модель послуг транспортного підприємства і наведено рівні послуги: основна, реальна, розширена, очікувана та перспективна послуга, визначено їх структуру. Запропоновано розмежувати планування та реалізацію транспортної послуги за її рівнями, кожному з яких відповідатиме окремий бізнес-процес управління. Розкрито особливості використання інструментів традиційного, внутрішнього та інтерактивного маркетингу щодо ринку транспортних послуг. Визначено структуру об'єкта під час управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства. На основі циклу Демінга (Deming) сформульовано загальні засади формування бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю: "Motivation - Рlаn - Dо - Сhесk - Асt". Запропонований цикл забезпечуватиме безперервне вдосконалення вказаних бізнес-процесів підприємства згідно з міжнародними стандартами якості ISO. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горєлов Д. О. Формування циклу бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства / Д. О. Горєлов, Ю. В. Лаврова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |