Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Мороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу у вітчизняному конкурентному середовищі / О. В. Мороз, С. С. Воловодюк // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 479-484. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_73 Обгрунтовано актуальність формування принципів адаптації підприємницької діяльності вітчизняного виробника до нових інформаційно-комунікаційних технологій брендингового типу. Розглянуто наслідки зростаючого впливу бренду на бізнес-процеси та застосування механізму брендингу на рівні країни. Проаналізовано вплив діяльності будівельно-індустріального комплексу на економічний розвиток і формування брендингового іміджу країни. Зазначено епізодичний характер брендингу в позиціюванні вітчизняних підприємств будівельно-індустріального комплексу. Рекомендовано у виробничо-збутовій діяльності підприємств будівельної галузі використовувати алгоритм проектування стратегії брендингу, що сприятиме набуттю сталих конкурентних позицій на обраному географічному просторі. Запропоновано застосування маркетингових комунікацій із урахуванням специфіки галузі та регіональних потреб споживача, виокремлюючи при цьому емоціональну та раціональну складові. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу у вітчизняному конкурентному середовищі / О. В. Мороз, С. С. Воловодюк // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 479-484. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_73.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |