Наукова періодика України Бізнес Інформ


Ліфінцев Д. С. 
Трансляція цінностей корпоративної культури як інструмент формування іміджу компанії / Д. С. Ліфінцев // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 440-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_66
Мета роботи - дослідження практики використання корпоративних комунікацій для трансляції цінностей корпоративної культури. У ході аналізу функцій корпоративної культури виявлена її роль як джерела формування позитивного іміджу компанії, її ділової репутації та, як наслідок, бренда. Використовуючи економічні, організаційні, соціально-психологічні та комунікаційні важелі, менеджмент має формувати таку культуру, яка забезпечує підтримку обраній стратегії та враховує інтереси усіх груп стейкхолдерів. Побудова ефективної системи комунікацій зі стейкхолдерами передбачає трансляцію ключових корпоративних цінностей. Одними з найбільш ефективних каналів такої комунікації є корпоративний веб-сайт і офіційні сторінки в соціальних мережах. У ході дослідження проаналізовано офіційні веб-сайти і офіційні сторінки у мережі Facebook 30-ти найбільших компаній України, Польщі та Чехії. Вибір останніх двох зумовлений їх географічною близькістю до України, схожістю трансформаційних процесів, що відбувались у цих країнах і відбуваються наразі в нашій, а також іншими параметрами, що дозволяють розглядати їх як об'єкти порівняння. Дослідження стосувалось практики використання комунікаційних інструментів для трансляції ключових цінностей корпоративної культури з метою формування позитивного іміджу компанії та укріплення її бренда. Обгунтовано напрями підвищення ефективності корпоративних комунікацій вітчизняних компаній з огляду на процеси глобалізації та європейської інтеграції України. Використання запропонованих рекомендацій може сприяти поліпшенню іміджу українських компаній, підвищуючи їх конкурентоздатність на глобальних ринках. У перспективах подальших досліджень - розв'язання проблеми економічної оцінки ефективності дій з формування і розвитку корпоративної культури.
  Повний текст PDF - 359.285 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ліфінцев Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ліфінцев Д. С. Трансляція цінностей корпоративної культури як інструмент формування іміджу компанії / Д. С. Ліфінцев // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 440-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_66.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ліфінцев Денис Сергійович (1982–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського