Наукова періодика України Бізнес Інформ


Чепурда Л. М. 
Ключові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживача / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_38
У роботі набули подальшого розвитку теоретичні положення формування конкурентних переваг підприємства сфери обслуговування з позицій концепції ключових компетенцій. Показано, що в її основі лежить здатність підприємства максимально ефективно зібрати та використати необхідну комбінацію власних обмежених ресурсів краще, оригінальніше та швидше, ніж у конкурентів, і які лише в поєднанні з інноваційними процесами обслуговування набувають форму компетенцій. Стверджується, що стимулом до розвитку концепції ключових компетенцій має служити перехід підприємства від "жорсткої" й вертикально ієрархічно інтегрованої системи обслуговування, що базується на забезпечені постійного перерозподілу фінансових, матеріальних і інформаційних ресурсів на підприємстві (ERP-системи), до формування мережного (горизонтально інтегрованого) середовища обслуговування споживача, яке спирається на комбінації ресурсів у саморегульованих центрах компетенції. Останні розглядаються як особливі структурні одиниці підприємства, функція яких полягає в тому, щоб контролювати найбільш важливі напрями його діяльності, збираючи відповідні знання та знаходячи способи їх максимально ефективного використання при наданні послуг споживачеві. Принципового значення набуває можливість розширеної взаємодії таких центрів, що повинно забезпечити високу продуктивність процесів обслуговування, зниження сукупних витрат і прийнятний рівень економічної безпеки взаємодії підприємства зі споживачем. Представлено формально-математичну модель мережного середовища обслуговування, де як базові використано виробничо-обслуговуючу функцію, функцію прибутку і функцію продуктової пропозиції.
  Повний текст PDF - 318.464 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чепурда Л.
  • Таньков К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чепурда Л. М. Ключові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживача / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чепурда Лариса Михайлівна (економічні науки)
  • Таньков Костянтин Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського