Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Сігаєва Т. Є. Методичні положення щодо використання інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій у процесі інвестування / Т. Є. Сігаєва // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_18 Основна ідея інформаційної взаємодії щодо інвестиційної діяльності полягає в тому, що об'єктом управління є відношення (комунікації) з партнерами. Інформаційні комунікації є вузьким поняттям, складовою інформаційної взаємодії, оскільки в процесі інвестування реалізуються не тільки комунікаційні потоки, але й інформаційні. Узагальнюючи існуюче уявлення про інформаційну взаємодію, можна зазначити, що вона є процесом обміну інформацією між двома або більше суб'єктами з метою зміни уявлень хоча б про одного з них, універсальною формою руху, розвитку й визначає існування суб'єктів, що обмінюються інформацією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сігаєва Т. Є. Методичні положення щодо використання інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій у процесі інвестування / Т. Є. Сігаєва // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |