Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Павленко І. Г. Клієнтоорієнтований підхід до управління маркетинговою взаємодією готелю / І. Г. Павленко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_58 Мета роботи - розробка системи управління відносинами на ринку готельних послуг на засадах клієнтоорінтованого підходу до управління маркетинговою взаємодією. Систематизуючи наукові праці вчених з маркетингу послуг та взаємовідносин між виробниками та споживачами, запропоновано модель взаємодії готелю зі споживачами готельних послуг, побудовано контекстну діаграму процесу взаємодії, наведено декомпозиційну діаграму процесу формування взаємовідносин готелю зі споживачами. Здійснення маркетингової взаємодії зі споживачами запропоновано проводити за допомогою моделі стратегічної карти готелю, що дозволяє дослідити внутрішні бізнес-процеси моделювання маркетингової взаємодії підприємства зі споживачами. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є визначення системи ключових показників вимірювання результативності маркетингової взаємодії зі споживачами на стадії утримання маркетингових відносин готелів АР Крим у динаміці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павленко І. Г. Клієнтоорієнтований підхід до управління маркетинговою взаємодією готелю / І. Г. Павленко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_58. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |