Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Канцір О. С. Роль і значення ділової репутації в бізнесі / О. С. Канцір // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_62 Розглянуто сутність ділової репутації з позицій суб'єктів підприємництва, з'ясовано її складові елементи та їх взаємозв'язок. Досліджено кореляцію між поняттями "репутація" та "імідж", а також наведено порівняльну характеристику та відмінність між поняттями "імідж" і "авторитет" фірми. Визначено зв'язок між діловою репутацією та корпоративною культурою і розкрито зміст корпоративної культури на основі узагальнення її визначень в економічній літературі. Виділено та охарактеризовано чотири види корпоративних культур: ієрархічна, ринкова, планова і адхократична та з'ясовано місце і підпорядкованість "корпоративної культури" у структурі "організаційної культури" суб'єктів підприємництва. Досліджено залежність ділової репутації компанії від лояльності співробітників та існування у бізнесі двох типів лояльності. Доведено, що одним із чинником ділової репутації є також ротаційна кадрова політика. Визначено напрями розвитку корпоративної ділової репутації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Канцір О. С. Роль і значення ділової репутації в бізнесі / О. С. Канцір // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_62. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |