Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Бойко М. Г. Методологічні засади дослідження соціально-економічної цінності туризму / М. Г. Бойко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_39 Мета роботи - наукове обгрунтування методологічних засад дослідження соціально-економічної цінності туризму. За результатами теоретичного аналізу визначено сутність соціально-економічної цінності туризму як виду економічної діяльності. Встановлено, що агрегований характер здійснення туристичної діяльності впливає на соціально-економічну цінність туризму, яка генерується у різних ланках виробничого ланцюга туристичної діяльності. Обгрунтовано, що туристична додана вартість є кількісним показником, який відображує вплив туризму на економічну та соціальну сфери і визначає його соціально-економічну цінність. Узагальнено та визначено методичну сутність підходів до розрахунку туристичної доданої вартості. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є розроблення сателітних рахунків туризму для визначення міжгалузевих зв'язків, які, впливаючи на розвиток туристичної інфраструктури і супутніх видів діяльності, визначають соціально-економічну цінність туризму для національної економіки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бойко М. Г. Методологічні засади дослідження соціально-економічної цінності туризму / М. Г. Бойко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |