Наукова періодика України Бізнес Інформ


Бєлікова Н. В. 
Роль реклами у формуванні суспільства споживання в країнах, що здійснили економічні реформи / Н. В. Бєлікова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 361-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_64
Зазначено, що постійне зростання уваги з боку наукової спільноти до проблем надмірного споживання, вичерпання ресурсів, навантаження на довкілля та необхідності переходу до сталого збалансованого розвитку визначає актуальність дослідження феномену суспільства споживання. Особливий інтерес викликають у цьому сенсі постсоціалістичні країни, які в короткий термін здійснили перехід від адміністративної до проторинкової економіки. Досліджено особливості формування компонент суспільства споживання в постсоціалістичних країнах і встановлення факторів, що визначають швидкість та спрямованість цього процесу. З позицій поєднання економічного, соціологічного та філософського підходів на базі методів історичного аналізу, системного аналізу та синтезу й порівняння доведено, що феноменом постсоціалістичних країн є надзвичайна швидкість трансформації масової свідомості населення від засудження споживання до його ідеалізації. Визначено перелік позитивних і негативних економічних компонент суспільства споживання та надано аналіз їх присутності у постсоціалістичних країнах. Обгрунтовано коло психологічних компонент суспільства споживання та його наявність у свідомості населення таких країн. Висунуто й доведено гіпотезу, що зміна як моделей споживання, так і самої цінності споживання в свідомості населення постсоціалістичних країн відбувалася в першу чергу за рахунок реклами. Окреслено процес трансформації об'єкта психологічної довіри від радянської пропаганди до ринкової реклами.
  Повний текст PDF - 672.896 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлікова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлікова Н. В. Роль реклами у формуванні суспільства споживання в країнах, що здійснили економічні реформи / Н. В. Бєлікова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 361-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_64.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бєлікова Надія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського