Наукова періодика України Бізнес Інформ


Кулєшова Н. В. 
Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 1. - С. 323-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_1_72
  Повний текст PDF - 833.064 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулєшова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулєшова Н. В. Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 1. - С. 323-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_1_72.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кулєшова Наталя Вадимівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського