Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Захарченко Л. А. Бенчмаркінг у визначенні пріоритетних напрямів розвитку телекомунікаційних операторів / Л. А. Захарченко, О. А. Колесник // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_34 Проаналізовано еволюцію розвитку та можливості застосування бенчмаркінгу в телекомунікаційній сфері. Досліджено сутність бенчмаркінгу на основі узагальнення підходів різних учених до визначення цього поняття. З метою вдосконалення діяльності телекомунікаційних операторів у роботі визначено технологію бенчмаркінгу та основні фактори, що визначають успішність оператора в сучасній ринковій економіці, визначено механізм бенчмаркінгу та складові етапи здійснення бенчмаркінгу телекомунікаційним оператором. Проаналізовано телекомунікаційний ринок, визначено динаміку його розвитку та тенденції змін складу операторів і провайдерів телекомунікацій. На основі узагальнення існуючого досвіду застосування бенчмаркінгу визначено основні види бенчмаркінгу телекомунікаційних операторів за такими ознаками: за рівнями проведення (галузевий, міжгалузевий і міжнародний) бенчмаркінг; відносно участі у проведенні (конкурентний і спільний); відносно середовища підприємства (внутрішній і зовнішній). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Захарченко Л. А. Бенчмаркінг у визначенні пріоритетних напрямів розвитку телекомунікаційних операторів / Л. А. Захарченко, О. А. Колесник // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |