Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шульгіна Л. М. Теоретичні засади визначення сутності механізму формування споживчої цінності товару / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_3 На основі розгляду сутності понять "категорія", "економічна категорія" та "споживча цінність товару" доведено економічну природу споживчої цінності й запропоновано її авторське визначення. З метою визначення сутності поняття "споживча цінність товару" систематизовано наукові підходи та розглянуто його з позиції класичної політичної економії, психології та маркетингу. Запропоновано власну дефініцію споживчої цінності товару, а також на основі уточнених понять корисності, якості та вартості запропоновано узагальнену модель взаємодії основних чинників формування споживчої цінності товару. Розроблено механізм формування споживчої цінності товару, що базується на ціннісно-орієнтованому управлінні, а також враховує диференціатори цінності та особливості її складових з точки зору всіх учасників її створення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульгіна Л. М. Теоретичні засади визначення сутності механізму формування споживчої цінності товару / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |