Новак С. М. 
Методика оптимізації структури дилінгової служби банку з обмеженою базою контрагентів / С. М. Новак // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_12
Розглянуто методику оцінки оптимальних параметрів дилінгової служби банку з обмеженою базою контрагентів. Методика заснована на математичній моделі мікроструктури міжбанківського валютного ринку. У межах моделі ключовими параметрами інфраструктури дилінгової служби є: кількість уповноважених трейдерів, контингент контрагентів, політика котирувань, основні параметри валютного ринку - спред і волатильність котирувань, а результуючі показники ефективності дилінгової служби - прибуток і ймовірність беззбиткової роботи. Методика дозволяє визначити оптимальні параметри інфраструктури дилінгової служби банку, виходячи з показників динаміки валютних курсів - ринкового оточення банку. На підставі одержаної математичної моделі розроблено методики проектувальних розрахунків параметрів інфраструктури дилінгової служби банку, які за заданих параметрів валютного ринку потрібні для забезпечення необхідного рівня ефективності. Застосування зазначених методик надає можливість оцінити показники роботи фронт-офісу банку залежно від його масштабу.
  Повний текст PDF - 493.98 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Новак С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Новак С. М. Методика оптимізації структури дилінгової служби банку з обмеженою базою контрагентів / С. М. Новак // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського