Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Дубовик Т. В. QR-технології в маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств торгівлі / Т. В. Дубовик // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 363-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_66 Запропоновано креативні рішення щодо інтегрованого застосування QR-кодів за звичайними технологіями та за допомогою Інтернет-технологій у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств торгівлі, що надасть можливість збільшити вартість бренда підприємства торгівлі та його товарів під власною торговою маркою. У роздрібній торгівлі рекомендовано використовувати QR-коди, або штрих-коди, на упаковках товарів з переходом на мобільну версію сторінку Інтернет-магазину. Охарактеризовано процес використання QR-кодів користувачами та надано пропозиції щодо застосування QR-технології в роздрібній торгівлі - надання інформації через QR-коди споживачам, взаємодія з покупцями за допомогою QR-технологій через створений підприємством програмний продукт, застосування у складському обліку підприємствами торгівлі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубовик Т. В. QR-технології в маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств торгівлі / Т. В. Дубовик // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 363-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_66.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |