Наукова періодика України Бізнес Інформ


Гофербер Ю. В. 
Визнання ефективності проведення аудиту маркетингової діяльності / Ю. В. Гофербер // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_57
Розглянуто суть, визначення та оцінку ефективності аудиту маркетингової діяльності. Досліджено існуючу практику та якість незалежної перевірки з метою визначення переваг і недоліків. У результаті виділено основні засади проведення аудиту на підприємстві для того, щоб маркетингова діяльність була більш ефективною і прибутковою. Обгрунтовано, що, окрім використання процедур оцінки ефективності, важливим є також застосування системи критеріїв, які допомагають визначити відповідність аудиту поставленим стратегічним цілям, оптимізувати процес координації зі службою управління ризиками, розробити ефективну систему підвищення кваліфікації та мотивації працівників. Подальші дослідження цієї проблеми повинні йти в напрямку визначення того, які формулювання мають бути в аудитора у разі представлення кінцевого продукту своєї роботи, яким чином аудитори бачать цей процес одержання об'єктивних даних, які критерії користувачі та аудитори вважають прийнятними.
  Повний текст PDF - 440.461 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гофербер Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гофербер Ю. В. Визнання ефективності проведення аудиту маркетингової діяльності / Ю. В. Гофербер // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_57.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського