Наукова періодика України Бізнес Інформ


Шпак Н. О. 
Формування збутової стратегії малих промислових підприємств / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_48
Сформовано характеристичні означення маркетингових збутових каналів, проаналізовано переваги та недоліки таких каналів розподілу продукції для малих промислових підприємств, виокремлено позицію оптового ринку як прямого та непрямого збутового каналу, окреслено переваги та недоліки його використання. Сформовано аналітичне представлення маркетингових витрат для обчислення прогнозованого прибутку як одного з важливих кількісних критеріїв для вибору збутового каналу та вдосконалено методичні положення щодо його розрахунку з урахуванням виробничих, маркетингових і логістичних витрат. Запропоновано схему прийняття управлінського рішення щодо вибору найкращої маркетингової стратегії на основі диверсифікації маркетингових каналів.
  Повний текст PDF - 432.703 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шпак Н.
  • Кирилич Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шпак Н. О. Формування збутової стратегії малих промислових підприємств / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_48.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шпак Нестор Омелянович (економічні науки)
  • Шпак Нестор Омельянович (економічні науки)
  • Кирилич Тамара Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського