Наукова періодика України Бізнес Інформ


Птащенко О. В. 
Бренд як складова стратегічного розвитку товару / О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 9. - С. 290-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_62
  Повний текст PDF - 232.357 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Птащенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Птащенко О. В. Бренд як складова стратегічного розвитку товару / О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 9. - С. 290-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_62.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Птащенко Олена Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського