Наукова періодика України Бізнес Інформ


Ведерникова О. А. 
Формирование маркетинговых стратегий и программ в условиях глобальных изменений / О. А. Ведерникова, Н. В. Бабенко, Я. Н. Рыбас // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_54
  Повний текст PDF - 140.394 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ведерникова О.
  • Бабенко Н.
  • Рыбас Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ведерникова О. А. Формирование маркетинговых стратегий и программ в условиях глобальных изменений / О. А. Ведерникова, Н. В. Бабенко, Я. Н. Рыбас // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_54.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського