Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Ведерникова О. А. Формирование маркетинговых стратегий и программ в условиях глобальных изменений / О. А. Ведерникова, Н. В. Бабенко, Я. Н. Рыбас // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ведерникова О. А. Формирование маркетинговых стратегий и программ в условиях глобальных изменений / О. А. Ведерникова, Н. В. Бабенко, Я. Н. Рыбас // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_54. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |