Наукова періодика України Бізнес Інформ


Бихова О. М. 
Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 191-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_53
  Повний текст PDF - 251.925 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бихова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бихова О. М. Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 191-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бихова Олена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського