Наукова періодика України | Безпека інформації | ||
Шведун В. Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами / В. Шведун // Безпека інформації. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2015_21_2_9 Проведено аналіз організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами. Визначено органи державної влади, які здійснюють регулювання інформаційної безпеки реклами, що уможливило виявлення низки недоліків в їх сучасній системі. Досліджено сутність державного нормативно-правового регулювання інформаційної безпеки реклами, що надало можливість виділити ключові напрямки орієнтації вітчизняного законодавства стосовно неможливості завдання моральної шкоди споживачам та введення їх в оману, а також стосовно захисту авторських і суміжних прав конкурентів. Охарактеризовано ключові принципи організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами, які можуть слугувати підгрунтям для подальшого вдосконалення державного регулювання рекламної діяльності. В цілому, проведене дослідження є підгрунтям для побудови комплексного механізму державного регулювання інформаційної безпеки реклами, що дозволить знизити ризики завдання виробниками та розповсюджувачами реклами фізичної, моральної та матеріальної шкоди споживачам і конкурентам. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шведун В. Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами / В. Шведун // Безпека інформації. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2015_21_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |