Наукова періодика України | Banks & bank systems | ||
Cosci S. The transition to a marketing orientation in banking: cross-selling, screening incentives and information synergies / S. Cosci, V. Meliciani, V. Sabato // Banks & bank systems. - 2012. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 94-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2012_7_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Cosci S. The transition to a marketing orientation in banking: cross-selling, screening incentives and information synergies / S. Cosci, V. Meliciani, V. Sabato // Banks & bank systems. - 2012. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 94-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2012_7_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |