Наукова періодика України Banks & bank systems


Cengiz E. 
The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Complainants' Perceptions of Justice Dimensions in Banks / E. Cengiz, B. Er, A. Kurtaran // Banks & bank systems. - 2007. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 173-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2007_2_3_15
  Повний текст PDF - 425.097 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Cengiz E.
  • Er B.
  • Kurtaran A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Cengiz E. The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Complainants' Perceptions of Justice Dimensions in Banks / E. Cengiz, B. Er, A. Kurtaran // Banks & bank systems. - 2007. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 173-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2007_2_3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського