Наукова періодика України | Аграрний вісник Причорномор'я | ||
Мельничук О. І. Теоретичні основи маркетингової діяльності аграрних підприємств / О. І. Мельничук // Аграрний вісник Причорномор'я. Економічні науки. - 2013. - Вип. 69. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpek_2013_69_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельничук О. І. Теоретичні основи маркетингової діяльності аграрних підприємств / О. І. Мельничук // Аграрний вісник Причорномор'я. Економічні науки. - 2013. - Вип. 69. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpek_2013_69_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |