Наукова періодика України | Art and Design | ||
Kolisnyk O. V. Persuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the society / O. V. Kolisnyk // Art and Design. - 2018. - № 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artges_2018_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kolisnyk O. V. Persuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the society / O. V. Kolisnyk // Art and Design. - 2018. - № 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artges_2018_1_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |