Наукова періодика України Agricultural and resource economics: international scientific e-journal


Буднік О. 
Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі / О. Буднік // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2018. - Vol. 4, № 4. - С. 85–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2018_4_4_9
  Повний текст PDF - 580.029 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буднік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буднік О. Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі / О. Буднік // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2018. - Vol. 4, № 4. - С. 85–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2018_4_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буднік Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського