Наукова періодика України Architectural studies


Rotchniak Y. 
To the problems of formation of architecture of the railway passenger nodes in Lviv / Y. Rotchniak // Architectural studies. - 2018. - Vol. 4, Num. 2. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arcs_2018_4_2_21
Досліджено можливість функціювання внутрішньо міської пасажирської залізниці у Львові та архітектурні основи влаштування пасажирських зупинок і вузлів. З'ясовано необхідність таких впроваджень на підставі соціального запиту, проблем транспортного перевантаження вулиць у Львові, використання існуючих ресурсів, досвіду та новітніх тенденцій, про що мовиться у ряді наукових праць. У цьому випадку пасажирські споруди розцінюються насамперед як продовження міського комунікаційного простору. Міська залізниця розуміється як частина залізничного транспорту в громадському перевезенні у містах і як доповнення та функціювання в межах єдиної транспортної системи міста та залізниці. Узгодження графіків руху, кількість потенціальних користувачів та економічні розрахунки є підставою влаштування пасажирських зупинок у міському просторі. Міський залізничний пасажирський вузол формується на стику містобудівельно-розпланувальних властивостей і колійної мережі. На ньому розвивається пішохідний зв'язок між транспортними одиницями різних його видів як сполучна ланка для потреб пасажирів і відбувається притягання соціальних активностей. Історично складена колійна мережа Львова надає можливість впровадити міські залізниці для пасажирських потреб міста. Актуальним бачиться влаштування ряду пасажирських вузлів у найбільш транспортно завантажених і територіально придатних місць довкола історичного центру міста. Ці вузли утворюються на базі інших пасажирських видів міського громадського транспорту. Архітектурне вирішення пасажирських зупинок міської залізниці підпорядковується ідеї швидкого пішого (на візках, з візками) переміщення до і від посадкових платформ і звязку з іншими видами транспорту та виходу безпосередньо до міста. Ідея тяглої платформи-тротуару обумовлюється неперервним комунікативним простором, який формується простими архітектурно-будівельними формами з використанням серійних конструкцій. Соціальний запит, проблеми міського транспорту, професійне надбання та світові тенденції мотивують залучення залізничних перевезень у міському просторі, а архітектурне вирішення подальших розробок в руслі доступності, зручності та гуманізації довкілля.Досліджено можливість функціювання внутрішньо міської пасажирської залізниці у Львові та архітектурні основи влаштування пасажирських зупинок і вузлів. З'ясовано необхідність таких впроваджень на підставі соціального запиту, проблем транспортного перевантаження вулиць у Львові, використання існуючих ресурсів, досвіду та новітніх тенденцій, про що мовиться у ряді наукових праць. У цьому випадку пасажирські споруди розцінюються насамперед як продовження міського комунікаційного простору. Міська залізниця розуміється як частина залізничного транспорту в громадському перевезенні у містах і як доповнення та функціювання в межах єдиної транспортної системи міста та залізниці. Узгодження графіків руху, кількість потенціальних користувачів та економічні розрахунки є підставою влаштування пасажирських зупинок у міському просторі. Міський залізничний пасажирський вузол формується на стику містобудівельно-розпланувальних властивостей і колійної мережі. На ньому розвивається пішохідний зв'язок між транспортними одиницями різних його видів як сполучна ланка для потреб пасажирів і відбувається притягання соціальних активностей. Історично складена колійна мережа Львова надає можливість впровадити міські залізниці для пасажирських потреб міста. Актуальним бачиться влаштування ряду пасажирських вузлів у найбільш транспортно завантажених і територіально придатних місць довкола історичного центру міста. Ці вузли утворюються на базі інших пасажирських видів міського громадського транспорту. Архітектурне вирішення пасажирських зупинок міської залізниці підпорядковується ідеї швидкого пішого (на візках, з візками) переміщення до і від посадкових платформ і звязку з іншими видами транспорту та виходу безпосередньо до міста. Ідея тяглої платформи-тротуару обумовлюється неперервним комунікативним простором, який формується простими архітектурно-будівельними формами з використанням серійних конструкцій. Соціальний запит, проблеми міського транспорту, професійне надбання та світові тенденції мотивують залучення залізничних перевезень у міському просторі, а архітектурне вирішення подальших розробок в руслі доступності, зручності та гуманізації довкілля.
  Повний текст PDF - 1.462 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rotchniak Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rotchniak Y. To the problems of formation of architecture of the railway passenger nodes in Lviv / Y. Rotchniak // Architectural studies. - 2018. - Vol. 4, Num. 2. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arcs_2018_4_2_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського