Наукова періодика України | Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки | ||
Лапіна В. В. Особливості концептуальних пояснень посилення маніпулятивного впливу комерційної реклами в соціології постмодерну / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - № 4. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лапіна В. В. Особливості концептуальних пояснень посилення маніпулятивного впливу комерційної реклами в соціології постмодерну / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - № 4. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |