Наукова періодика України | Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки | ||
Лапіна В. В. Феномен прихованої реклами в контексті сучасної типології рекламних практик / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 15. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_15_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лапіна В. В. Феномен прихованої реклами в контексті сучасної типології рекламних практик / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 15. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_15_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |