Наукова періодика України | Актуальні проблеми психології | ||
Гомольська Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 1, Вип. 43. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_43_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гомольська Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 1, Вип. 43. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_43_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |