Наукова періодика України Актуальні проблеми психології


Кокарєва М. В. 
Типологія сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_18
  Повний текст PDF - 135.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кокарєва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кокарєва М. В. Типологія сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шепельова Марія Володимирівна (1985–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського