Наукова періодика України | Актуальні проблеми міжнародних відносин | ||
Головко А. Соціальний маркетинг як каталізатор розв’язання проблем суспільства / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 198-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105%282%29__36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головко А. Соціальний маркетинг як каталізатор розв’язання проблем суспільства / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 198-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105(2)__36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |