Наукова періодика України Актуальні проблеми міжнародних відносин


Головко А. 
Соціальний маркетинг як каталізатор розв’язання проблем суспільства / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 198-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105%282%29__36
  Повний текст PDF - 73.255 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головко А. Соціальний маркетинг як каталізатор розв’язання проблем суспільства / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 198-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105(2)__36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Головко Олександр Борисович (1952–) (історичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського