Наукова періодика України | Актуальні проблеми міжнародних відносин | ||
Бойко О. Соціальна медіа як елемент комунікативної стратегії компанії в умовах формування інформаційного суспільства / О. Бойко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95%282%29__39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бойко О. Соціальна медіа як елемент комунікативної стратегії компанії в умовах формування інформаційного суспільства / О. Бойко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |