Наукова періодика України Актуальні проблеми міжнародних відносин


Бойко О. 
Соціальна медіа як елемент комунікативної стратегії компанії в умовах формування інформаційного суспільства / О. Бойко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95%282%29__39
  Повний текст PDF - 69.64 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко О. Соціальна медіа як елемент комунікативної стратегії компанії в умовах формування інформаційного суспільства / О. Бойко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 99-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Олег Вікторович (історичні науки)
  • Бойко Олена Дмитрівна (1951–) (історичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського