Наукова періодика України | Актуальні проблеми міжнародних відносин | ||
Карп В. С. Основні напрями розвитку маркетингових стратегій на українському ринку послуг / В. С. Карп // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95%282%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карп В. С. Основні напрями розвитку маркетингових стратегій на українському ринку послуг / В. С. Карп // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |