Наукова періодика України | Current issues of mass communication | ||
Ясір Хамза Салман Аль Худірі Наукова рефлексія концепту соціальної реклами: міжнародний контекст та історичний аспект / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Current issues of mass communication. - 2016. - Issue 20. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2016_20_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясір Хамза Салман Аль Худірі Наукова рефлексія концепту соціальної реклами: міжнародний контекст та історичний аспект / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Current issues of mass communication. - 2016. - Issue 20. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2016_20_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |