Наукова періодика України Current issues of mass communication


Ясір Хамза Салман Аль Худірі 
Наукова рефлексія концепту соціальної реклами: міжнародний контекст та історичний аспект / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Current issues of mass communication. - 2016. - Issue 20. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2016_20_8
  Повний текст PDF - 579.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ясір Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ясір Хамза Салман Аль Худірі Наукова рефлексія концепту соціальної реклами: міжнародний контекст та історичний аспект / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Current issues of mass communication. - 2016. - Issue 20. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2016_20_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського