Наукова періодика України Current issues of mass communication


Черемних І. В. 
Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення рекламних відносин. Завдання та функції маркетингу / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_10
  Повний текст PDF - 73.485 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черемних І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черемних І. В. Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення рекламних відносин. Завдання та функції маркетингу / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черемних Інна Володимирівна (1967–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського