Наукова періодика України | Current issues of mass communication | ||
Черемних І. В. Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення рекламних відносин. Завдання та функції маркетингу / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черемних І. В. Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення рекламних відносин. Завдання та функції маркетингу / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |