Наукова періодика України Актуальні проблеми інноваційної економіки та права


Зайцев Ю. О. 
Інноваційна маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів агробізнесу / Ю. О. Зайцев // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 3. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_3_11
Проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежить від ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що за умов коли на ринку сільськогосподарської продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку сільськогосподарської продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід'ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.
  Повний текст PDF - 495.466 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зайцев Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зайцев Ю. О. Інноваційна маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів агробізнесу / Ю. О. Зайцев // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 3. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зайцев Юрій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського