Наукова періодика України Актуальні проблеми інноваційної економіки та права


Луньова В. А. 
Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах / В. А. Луньова, В. М. Онегіна, М. Л. Лисиченко, О. В. Панкова // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_1_8
Розглянуто особливості маркетингу інновацій на підприємствах. Визначено, що у ринкових умовах господарювання важливим етапом інноваційного процесу стає маркетинг інновацій, як систематична діяльність всіх його суб'єктів з розробки, організації виробництва та просування на ринок нових товарів, послуг та технологій для задоволення потреб споживачів і суспільства у більш ефективний, ніж у конкурентів спосіб, на основі підвищення та реалізації інноваційного потенціалу підприємства, пошуку нових напрямків та засобів його ефективного використання з метою отримання прибутку та забезпечення умов його сталого розвитку. Саме у функціонуванні інноваційного агропромислового кластеру маркетинг інновацій має здійснюватися на трьох рівнях: на рівні наукових установ, як маркетинг новацій; на рівні сільськогосподарських підприємств, як маркетинг інноваційної сільськогосподарської продукції; на рівні державних установ, як маркетинг досягнень інноваційного аграрного кластеру, пропагування соціальної та екологічної значущості продукованих в кластері інновацій. Лише на всіх цих рівнях має сформуватися комплекс маркетингу інновацій.
  Повний текст PDF - 428.911 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Луньова В.
  • Онегіна В.
  • Лисиченко М.
  • Панкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Луньова В. А. Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах / В. А. Луньова, В. М. Онегіна, М. Л. Лисиченко, О. В. Панкова // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Луньова Вікторія Анатоліївна (економічні науки)
  • Онегіна Вікторія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського