Наукова періодика України | Актуальні проблеми інноваційної економіки та права | ||
Родіонов О. В. Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК / О. В. Родіонов, О. Ю. Родіонова, П. І. Мірошниченко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_1_6 Наведено підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств. Визначена мета та цільова спрямованість розвитку ринкового потенціалу. Наведені маркетингові та природоохоронні аспекти розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК. Встановлені елементи розвитку ринкового потенціалу підприємств. Серед складових ринкового потенціалу, в сучасних умовах, доцільним є відокремлення екологічної складової. Підприємства повинні враховувати екологічні вимоги на всіх стадіях життєвого циклу товару виробничих підприємств. Важливо не тільки враховувати інформування потенційних споживачів про вироби й послуги, але також зрозуміти вимоги ефективного трактування інформації про споживачів, вироби, послугу, ринки й конкурентів. Сучасний маркетинговий потенціал має відображати потребу споживача, суспільства, інвестора. Впровадження у практику діяльності підприємств технологій екологічного маркетингу сприятиме розвитку підприємства та його стійкому існуванню. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Родіонов О. В. Підхід до розвитку ринкового потенціалу підприємств АПК / О. В. Родіонов, О. Ю. Родіонова, П. І. Мірошниченко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |