Наукова періодика України Актуальні питання гуманітарних наук


Колток Л. 
Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу у вищій школі / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_23
Теоретично узагальнено та запропоновано нове розв'язання наукової проблеми теорії та методики професійної освіти - навчання студентів педагогічного дискурсу як засобу інтенсифікації навчально-виховного процесу сучасної вищої школи на базі визначення теоретичних засад і практичних основ забезпечення забезпечення її професійно-педагогічного спрямування, розробки та впровадження в освітню практику педагогічної системи формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності. На підставі теоретичного аналізу філософського, філологічної та педагогічної літератури розкрито й обгрунтовано необхідність навчання студентів гуманітарних спеціальностей педагогічному дискурсу. Визначено основні чинники інтенсифікації навчання, а саме: посилення мотивації; збільшення інформативної місткості змісту освіти; застосування методів і форм навчання з прискорення темпу навчальних дій; розвиток навичок навчальної праці; використання комп'ютерів та інших нових інфомаційних технологій.
  Повний текст PDF - 178.232 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колток Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колток Л. Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу у вищій школі / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського