Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Bagasworo W. Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfaction: ASSA Rent (car rental) case study, Jakarta, Indonesia / W. Bagasworo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_11 Визначено ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність і подальшу лояльність. Дані для аналізу зібрано серед клієнтів фірми "АССА Рент" (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано - через формування задоволеності наданою послугою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Bagasworo W. Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfaction: ASSA Rent (car rental) case study, Jakarta, Indonesia / W. Bagasworo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |