Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Bagasworo W. 
Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfaction: ASSA Rent (car rental) case study, Jakarta, Indonesia / W. Bagasworo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_11
Визначено ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність і подальшу лояльність. Дані для аналізу зібрано серед клієнтів фірми "АССА Рент" (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано - через формування задоволеності наданою послугою.
  Повний текст PDF - 176.069 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bagasworo W.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bagasworo W. Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfaction: ASSA Rent (car rental) case study, Jakarta, Indonesia / W. Bagasworo // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського