Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Kim J. Y. Impacts of social media communication strategies on product performance: focusing on Korean android game industry / J. Y. Kim, H.-D. Shin // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 338-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_40 Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці 2 головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kim J. Y. Impacts of social media communication strategies on product performance: focusing on Korean android game industry / J. Y. Kim, H.-D. Shin // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 338-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |