Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 184-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_24 Конкретизовано зміст продукту "сільський зелений туризм" та ідентифіковано асортимент туристичних послуг на трьох його рівнях по Рівненському регіону. Проаналізовано конкурентоспроможність альтернативних туристичних продуктів Рівненської області. Оцінено стан і перспективи розвитку товарної, цінової та комунікаційної складових комплексу маркетингу щодо послуг сільського зеленого туризму на Рівненщині. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 184-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |